2

Oro

Lördag och ruvardag 2, embryona är då 5 dagar. 

På eftermiddagen börjar jag må lite illa, tänkte att det är pga jag är hungrig. 
Somnar på soffan, älsklingen väcker mig, han har bäddat upp sängen och tycker jag ska lägga mig istället. 

Illmåeendet kommer ikapp och jag kräks. 
Vid tre tillfällen mellan 23 och 04 vänder sig magen ut och in och jag får panik. 
Hur klarar äggen en sån sak?

Ingen annan i min närhet har varit eller blivit sjuk. Antingen är det nå jag ätit. Eller medicinerna. Eller....? Ja vad...?

Mår bra nu och så även på söndagen. Men oron.. den förgör mig totalt! 

Kommentarer:

1 Anette:

skriven

Jag vet vad du går igenom och håller tummarna hårt för att det lyckas! Oron är nästan outhärdlig...Vi fick tvillingflickor i december med hjälp av ÄD tredje försöket och vårt första FET.

Svar: Tack snälla du! Har du något ruvar-tips?;) inbillar mig att jag spänner mig en del ... :(
Åkte ni till Riga också?
Kram
vartvantrum.blogg.se

2 Anette:

skriven

Jag är definitivt ingen bra förebild när det gäller ruvningen, var superorolig och tänkte nästan bara negativa tankar. Men det gick bra ändå tillslut! Så oavsett tankar och oro så gör liksom naturen sitt och det kanske kan vara en tröst? Nej vi var inte till Riga utan Tartu i Estland.

Svar: Fast det var ändå positivt att höra för mig att det kan gå ändå :) vem orkar sitta å tänka positiva tankar hela ruvningen?! Oj aldrig hört om nån som varit där! Hur var det?
vartvantrum.blogg.se

Kommentera här: