1

Sjuk på ett papper

Läkaren var lättsam och bra. 

Vi gjorde tillsammans upp en plan som räcker i 2 månader om hur mkt jag ska jobba. Eller inte jobba. 
Såklart bölade jag halva tiden innan jag lugnade mig. 

Det är magiskt dedär, vad några ord kan göra med ens tårkanaler. 
"Hur mår du?"
Sen  är det kört. Tårarna sprutar. Energin bara rinner ur en. 

En heeeel radda med prover har tagits på mig. + alla prover som Riga vill ha. Aids, mm ni vet ☺️
Inväntar svar om några dagar. 

Idag ska vi dessutom till terapeften igen. 
Gissar på att det blir grinkalas igen och att jag är tömd på energi ikväll. 

Något som jag börjat med som hobby är handarbete. Tydligen är jag inte helt kass för många vill köpa av mig och pengarna lägger vi på resan till Riga såklart. Något annat skulle kännas fel. 

Nu ska jag göra mig iordning och äta lunch med en vän som jag efter många om och men berättat för. 
Eller ja, hon vet vad som hände i somras och att vi behöver hjälp för att få barn. 
Hur som så har hon tvingat ut mig idag, vilket är bra. Allt för att sticka hål på isoleringsbubblan ❤️ 

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Hej!
Finner inga ord, då du skriver om dina tårar. Jag har varit där oxå, och vet hur illa man mår. Idag känner jag mig så lycklig! Har ju lyckats få 2 fina barn genom ÄD. Såå tacksam att den möjligheten finns. Barnen kommer från 2 olika donatorer. Ej hel syskon genetiskt. Men vad spelar det för roll.
Härligt att en vän dragit ut dig på lunch! Det betyder mycket! Jag tänker på dig, och läser din blogg regelbundet. Kram Kram

Svar: Åh tack för dina ord och erfarenheter! Fet grr mig hopp!
Jag hoppas att jag får göra samma resa med samma slut som dig. Och såklart gör det inget att det är olika donatorer. Det är dina fantastiska barn lika mycket ändå ❤️
Anna

Kommentera här: