0

Vill någon hjälpa oss..?

Vi har inget att förlora och vi försöker och försöker. Jag avskyr att det till slut handlar om ekononi. Att behandlingar, läkemedel, ja allt inom "göra-barn-avdelningen" är så satans kostsamt. 
Allt har en gräns och vi är nog ganska nära den och vi vänder på kronorna som vi gjort i många år nu. Jag är så trött på det. 
Grannarna åker till solen på semester. Vi åker till Uppsala och stoppar in ägg. Typ så.. 🤷🏼‍♀️

Vi har sökt med ljus och lykta efter ett enkelt och kostnadsfritt sätt att starta en insamling. Jag är inte såå sugen på att lägga ut mitt provata mobilnummer för swich på bloggen nämligen... 😕
Det slutade med att det blev via Paypal. 
Via länken här nere hamnar man direkt på en insamling som går till vårt sparkontot som är öronmärkt för att "göra barn". 
Enda haken är att om man inte redan är medlem där måste man bli det. Vilket var enkelt och snabbt så jag hoppas den delen inte ska vara ett hinder om man vill hjälpa. 
Självklart går det att vara anonym!

Det är självklart okej att dela om man så vill. 

❤️ Varenda krona räknas och vi är så tacksamma ❤️

Ni når oss även på [email protected]

Kram 👇🏼✊🏼✨

👉🏼👉🏼 Vårt väntrums hjälpkonto




Kommentera här: