3

God Jul


Jag ska fatta mig kort.

År 2017 trodde jag skulle bli året med stort +. 
Det blev det på sätt och vis men det blev även det kämpigaste året i mitt liv. I våra liv. 
Dagarna går upp och ner. Numera mest upp och jag, Vi mår bättre och bättre. 

Vi har blivit godkända som mottagare av ett donerat ägg här i Sverige och varit på första besöket. Vi har i ren tur stött på en fantastisk kvinna som valt att bli vår korsdonator. Jag är Dig så otroligt tacksam. Ord kan inte beskriva hur vi känner för dig och din gärning. 
Tack är för lite. För dig skulle jag göra vad som helst och jag önskar dig allt gott i världen. 

Vi vill önska er en God Jul & Ett Gott Nytt År

Låt år 2018 bli året då allas önskningar går i uppfyllelse ❄️✨

(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Härliga nyheter!!! Hoppas på ännu fler härliga nyheter under 2018. God fortsättning! /Maran73

Svar: Men tack detsamma kära du!! <3
Anna

2 Anonym:

skriven

Ligger här med min 3-månaders pojke och läser din blogg. Han blev till igenom äggdonation. Han tog bara lite längre tid på sig att komma, ca 9 år.

Allt går! Bara man har is i magen.

Kram!

Svar: Tack för din kommentar <3 Jag blir så glad att läsa att du har din lilla pojke hos dig nu!
Kram till er
Anna

3 Anonym:

skriven

Vi har en ganska lik bakgrund. Jag har precis börjat med ivfbehanflingen, började med gonal f 10/1. Detta också pga en läkarmiss . Blod i buken gjorde att mina äggledare skadades så allvarligt att de behövde avlägsnas med tithållsoperation för att överhuvudtaget lyckas med ivf. Innan vårdskadan var jag fullt frisk. I höstas fick jag besked av LÖF om ersättning. Jag hoppas nu att vi lyckas med ivf annars finns det inga pengar i världen som kan betala tillbaka det som vården orsakat mig (oss).

Svar: Hej kära du!NEJ vad tråkigt att höra att även du trillat dit och mist dina äggledare.
Då vet du känslan... och jag vet din sorg.
Hoppas verkligen att IVFen kan hjälpa er nu!!!
Skriv gärna och berätta!

Stor kram och lycka till!
Anna

Kommentera här: