0

ERA-test

Jag är så glad för kliniken i Faluns skull!

Nu är de godkända för ägg och spermiedonation! Äntligen!
Nu kan jag bara hoppas att alla köer i Sverige ska bli kortare och att donatorerna också ökar med det. Annars har vi en annat typ av problem ganska snart.

Raghad mailade den härliga nyheten samma dag det blev kart och meddelade även att jag ska testa m stickor för ägglossningen.
Den aktuella dagen var jag faktiskt på cd 13 så det var bara att glida in på apoteket det. Och OJ vad länge sedan det var jag handlade sånt! Utbudet hade ju ändrats en hel del och jag blev bara stirrig.
När jag väl började testa så fattade jag inte när det var positivt istället.
Jag hade några digitala hemma nämligen. Som hade gått ut 2017 visade det sig. Haha!

Jag lessnade, sparade alla tester och tog en bild. Vi hade bestämt att jag skulle smsa när det var aktuellt och Raghad i sin tur meddelade snabbt att jag har ju för fan ägglossning nuuuu... (jahaaaa). jag har verkligen dissat kroppen märker jag. Finns ingen anledning att hurra vid äl längre.. 

ERA-testet skall tas en vecka efter äl så på onsdag sätter jag mig i bilen och har lite egentid a 6h bilkörning. Det är det värt. För äntligen rör det på sig!
 
Kram på er!