1

Funderingar

Imorgon. Måndag.  Ny vecka. Nya tag. Nya tankar. En vecka närmare FET2. 

Men även tid till doktorn. 
Och även psykologen. 

Jag vet att läkaren är en kvinna. Och att psykologen varit i kontakt med henne ang. mig. 
Men ändå.. vad säger man? Vad gör jag där?

De gånger jag varit på HC är ju då jag varit sjuk och behövt medicin. 

Men nudå...? Det enda jag behöver är tid för att läka och sörja. 
Och kanske lite hjälp att varva ner. Lite verktyg att få livet tillbaka. 

Men det finns inte piller mot allt. 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Bra att du ska till läkare! Enl min erfarenhet gör läkaren en lite ytligare och snabbare variant av det du och psykologen pratade om, hur mår du, varför mår du som du mår och vad som bör göras åt det. Läkemedel? Sjukskrivning? Samtal? Osv. Kommer gå jättebra! ❤️ /Maran73

Kommentera här: