1

Så vad händer..?

Testet kom tillbaka. Det tog lite längre tid än väntat men vad gör det...

Det var väl inte bra. Eller dåligt. Jag vet inte om man kan få dåligt på ett ERA test heller?! 
Men det vi nu vet är att den dag testet togs var i alla fall inte min slemhinna mottaglig för embryo. 
Och HUR MÅNGA FET  HAR VI INTE GJORT DEN DAGEN?!?!?!

Jag blir så överjävligt trött. In i märgen. Och less. JAG HAR SAGT till läkare i utlandet, i min kommun, i Uppsala att det är fel dag!!! 
Jag har bim för tätt inpå. Har nån lyssnat?! NEJ!

Samtidigt tänker jag att "okej, nu har vi en till orsak att skylla alla misslyckade försök på" lika som för två år sedan då min fula inflammerade äggledare hittades. Då var det den som var orsaken... eller...? 
Jag är inte jättesugen på att hitta en ny orsak helt enkelt. För jag är så van att bli besviken. 
I höst är det 10 år (TIO ÅR) sen jag slutsde med preventivmedel. Just saying..

Men vad nu då? 
Jo vi ska göra äggdonation i Falun. Tralalalala
För Raghad tror på oss. Och säger hon så, ja då gör jag så. 
Och jag tror även detta blir det sista vi gör. 

Vill ni stötta oss? 
Då kan ni klicka på länken i föregående inlägg eller beställa Aloe Vera produkter från mig. Alla pengar går oavkortat rätt ner i "göra barn" säcken ❤️  
  

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Gaaaaaah!!! 😤😤😤 /Maran

Kommentera här: