8

Svaret alla väntat på

Testdag imorgon. Jag säger ju det, Uppsala har väldigt lång ruvningstid... 
Men iom vi är bortbjudna ikväll ville jag veta om jag skulle vara nykter eller ej. För jag är så innerligt trött på frågor varför jag är nykter. "Kan det vara så att jag är gravid..."? 

Vi testade imorse helt enkelt. 
Clear blue digital. 
Ca 2 minuter. "Inte gravid"

Så var det med det. Hej då 67.000kr. 
Hej då ÄD FET 2.2

Ikväll ska jag dricka vin. Imorgon ska jag tycka synd om mig själv. Och på måndag.... ja. Vafan ska jag göra...vem ska jag ringa?
Slut på ägg har vi iaf..

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Fy fan vad tungt :(

Hoppades verkligen på goda nyheter.

Ta hand om er.

2 Anonym:

skriven

Styrkekramar till er båda❤️! Livet är faaaan skiiiit🤬🤮!!! Men ge inte upp! Vi har nyligen plussat efter 6 FET alla med ÄD. Det kommer hända även för er❤️!

3 Anonym:

skriven

Så ledsen för er skull! Hoppades så att denna gång skulle det gå vägen, när jag efter en tids frånvaro kom ihåg din blogg och att det snart borde vara testdag. Vilket jävla skit rent utsagt! Faans faaan. :-( <3 /Maran73

4 Sara:

skriven

Beklagar verkligen att det blev minus.

Kan äggdonation i St.Petersburg vara något för er? Många verkar ha lyckats där, bland annat Cilla i "Jag vill ha barn" podden, hon fick en dotter på första försöket. Kliniken har ett babygarantipaket också. Om inget barn föds inom 3 cykler med IVF eller ICSI, med en äggdonator,så får man 80% av pengarna tillbaka står det på deras hemsida.

https://olgafertilityclinic.com/se/egg/%c3%a4ggdonation_barn_garanti_pengar_tillbaka/

https://www.svt.se/special/Hillevi-langtade-efter-barn-i-20-ar/

https://www.familjeliv.se/forum/thread/79375068-aggdonation-st-petersburg-2019

5 Anonym:

skriven

Usch, vad ledsamt. Men säger som anonym 2 - lyckades också på sjätte ÄD-försöket. Sedan ville vi ha syskon och då gick det på första försöket helt plötsligt. Håll ut! ❤

6 Annika:

skriven

Hej!
Vi har varit i Finland, och fått en underbar gosse! Med hjälp av ÄD.
Har en vän från Malmö, som kör på baby garanti försök i S:T Petersburg. Om inget levande fött barn föds på 4:e försöket ÄD, så får man 80% av summan tillbaka. Kanske värt att pröva?
Hon har blivit gravid 2 gånger där. Kram o lycka till kära du

7 Stina:

skriven

Skit. Ledsen för er skull, det är så himla orättvist.
Kramar

8 Malla:

skriven

Tycker det ar javligt dalig klinik om det var den dar med manga ruvardagar. Alltid, alltid utomlands ska man ta prednesolone. Tank ngt frammande so satts in i livmodern. Det far ju ingen chans. Javligt svart det har. Fick sjalv Mina barn pa 6: te ivf och syskonforsok 1:a, bada med prednesolone. Maste bestiga det dar hoga berget........

Kommentera här: