2

Varför kan inte allt bara gå bra?

Jahapp. Då blev man sjuk igen. Så fruktansvärt förbannat mycket också. 
I nästan två veckor har jag varit dålig nu och efter att ha legat på akuten i två dagar så konstaterades det att jag har en ordentlig magkatarr. Ordinarion, vila, drick och ät ingen fet mat. Alls. 
Fan. 
I samma veva ringer Uppsala och tjoar att vi kan köra igång typ NU eller när jag så önskar. 
Blandad glädje. 
Jag vill såklart köra. Starta, proppa hormoner och befrukta osv.. 
Men. Jag vill även må bra. Vara redo. Känna mig frisk. 
Syster Karin sa att innan min nästa mens som är om en månad är jag pigg å kry igen och kan tuffa på om jag vill. 
Klart jag vill. Jag vill jag vill jag vill. 

Idag är dag två jag kunnat ta en liten promenad och luft ute. Min man fick även vaf:a några dagar under denna tid. 
Det är vård av sjuk fru 😉

Jag tänker vara hemma från jobbet tills jag är mig själv igen. Jag längtar tills jag kan äta allt jag vill igen. Och jag längtar tills jag kan träna igen. 
Och såklart, Längtar jag efter att få vara gravid igen. 
❤️


(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Heja! Kommer ni använda frysta ägg? Krya på dej!

Svar: Hej!
Vi får se hur pass synkade jag och donatorn är och om det då blir en kort frysning för äggen. Dock kommer de isf befruktas innan frys. :)
Stort tack!
vartvantrum.blogg.se

2 S :

skriven

Krya på dig och hoppas du känner dig redo snart :)

Kommentera här: