0

Glad Påsk

För ett år sedan skrev jag om att påsken hade varit en härlig och rolig tid för att meddela ett plus till nära och kära. 

I år är det fortfarande inte aktuellt och det är frustrerande. Det gör mig ofta arg att jag inte kan påverka hur jag vill att mitt liv ska vara just nu. 
Eller jo, det kan jag till viss del men allt jag vill är att få börja en ny behandling. 

Brevet väntar jag på än. Uppsala sa att det kunde ta några veckor så jag antar att en behandling före sommaren inte blir av. 

Tiden jag väntar slår jag ihjäl med jobb, vård av anhörig och träning. Dagarna rullar på fortare än man tror och det blir ljusare ute. 

Ville inget speciellt med det här inlägget mer än att önska er alla en Glad Påsk och hoppas ni får ett härligt väder vart ni än befinner er 🐥❤️ 

Kommentera här: