6

Om man kunde få bestämma själv

Ödet är något jag alltid lutat mig tillbaka på. Man påverkar sitt eget öde hela tiden. Bara att ta höger istället för vänster vid en vägkorsning kan ändra hela livet. Eller inte. 

Men när det kommer till det här, med barn. Eller inte barn snarare så fattar jag inte. 
Jag kan inte förstå. 
Vi har testat negativt IGEN och vad exakt är problemet?! 
Vad har jag gjort för att mitt och vårt liv ska behöva vara såhär. Jag vill bara gräva ett hål. Ett stort. Och lägga mig i tills vårt efterlängtade barn är redo att komma. 

Tack för alla fina kommentarer inför testdagen❤️

Kommentarer:

1 E:

skriven

Åh så tungt :(

2 ankan:

skriven

NEJ, så tungt! Har tänkt att nu plussas det hos dig. Kollar din blogg varje dag. Har varit i din situation jag/vi med. Vet hur tungt det är/känns i hjärtat. Dock så lyckades vi på 2 ÄD. Fick en liten gosse. Kram till dig!

3 Anonym:

skriven

Jäkla skit också! Och en massa andra svordomar som jag inte vågar skriva.. :-( Måste ju kännas SÅ tröstlöst förstår jag. Bra att ni har ett kvar i frysen. Tänker att ni har plussat förut (med efterföljande maximal otur), gjordes ngt speciellt då? Fick du t ex Prednisolon? Är inte övertygad om att det gör all skillnad men man vet ju aldrig..

4 Anonym:

skriven

Men nä:( Har varit inne här och hoppats senaste dagarna.. det var ju er tur nu ju:(

5 Jenny:

skriven

Neeeeej. Det gör så ont att läsa ditt inlägg. Det är inte rättvist. Vill så gärna skriva något peppande, men allt känns så fattigt. De varmaste kramarna till er båda just nu. Tänker på er!

6 Isabelle:

skriven

Beklagar att det blev minus, kanske skulle Hysteroskopi kunna vara något för dig?
Läste att denna tjej lyckades få barn tack vare det på Aleris i Nacka.

http://www.familjeliv.se/forum/thread/78363309-antligen-syskon-efter-fyra-missfall

Svar: Hej Isabelle!
Tack för din kommentar.
För fyra år sedan gjordes en sån på mig men jag har faktiskt bett om det nu också och fick idag veta att jag kommer få göra en :)
stort tack för länken! ❤️
vartvantrum.blogg.se

Kommentera här: