4

Uppsala

Att åka tåg var så skönt. Jag blir alltid så trött av att åka bil dessutom så det kändes som en lyx att kunna mysa på ett tåg igår. 
Allt klaffade perfekt med tiderna och besöket. 
Jag fick en trevlig läkare som undersökte mig noga. Slemhinnan var på 8mm och perfekt för att sätta tillbaka ägg i. 
Nu ska jag bruka Lutinus i 6 dagara och på onsdag är det återföring. 
Vi har valt att sätta in ett ägg. Av den enkla anledningen till att oddsen att lyckas är runt 40%. Den ökar inte till 80% med två så då känns det skönt att ha en kvar. 
Med förutsättning att det klarar upptingen såklart. 

Allt känns bra. Jag är på tillfriskning och känner mig oväntat redo. 
Om en vecka är jag gravid igen, till motsatsen bevisas 👊🏼👍🏼 

Kommentarer:

1 Sofie:

skriven

Åh så spännande! Håller tummarna för er!

2 Anonym:

skriven

Håller verkligen tummarna för er!

3 Anonym:

skriven

Härligt att det såg så bra ut🤩! Fick du välja att sätta in 1 eller 2 ägg?

4 Anonym:

skriven

Håller också tummarna och väntar med spänning på uppdatering! /Maran73

Kommentera här: