5

Hur går det för er?

Tack Tove, att du hör av dig och kollar läget🙂 

Den där frågan "när åker ni?" Får jag ofta. 
Så ofta så jag börjat räkna.
10-15 gr per dag ungefär. 😅

Klart folk undrar, vi är nu helt öppna med att vi ska adoptera syskon. 
Det var läskigt att ta det steget då man levt i tysthet i så många år. 
Jag var orolig för dumma ogenomtänkta kommentarer. Såna som ofta bottnar i okunskap och osäkerhet. 
En många verkar få är "vill du inte ha egna barn?" 
Jag var rädd. 
Men inte nu längre.. vi har mötts av så otroligt mycket gratulationer, kärlek, gåvor och den bästa - en babyshower. För Mig!

Att jag hade så fina vänner och kollegor!
Jag var salig i flera dagar. Jag anade ingenting och grät som ett barn över den fina överraskningsuppvaktningen.
Äntligen var det min tur 💖

Vi har ännu inte fått en enda "ogenomtänkt" kommentar och det stärker mig mycket. 
Jag är lycklig. 
Och vi längtar så innerligt efter våra barn. 
Vi vet ännu inte när vi får åka. 
Och jag lovar, det kommer jag meddela er när jag vet 💕



Kommentarer:

1 Tove :

skriven

Nu undrar jag igen hur går det för er?

2 [email protected]:

skriven

Tänker på er!

3 Annika:

skriven

Hej!
Hur går det för Er? Väntar på att du skriver något.
Ha det gott, så länge!

4 Tove :

skriven

Jag hoppas allt går bra? Är inne och hoppas på ett inlägg varje dag :)

5 Anonym:

skriven

Vågar man hoppas att den långa tystnaden beror på att ni har fårt åka iväg och träffa barnen och därmed har fullt upp.. ❤

Kommentera här: